יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

קול הנבחרות מס' 87 - מאחדים כוחות לחיזוק מעמד חברות וחברי מועצה - פברואר 2015


קול הנבחרות מס' 87
מאחדים כוחות
לחיזוק מעמד חברות וחברי מועצה
פברואר  2015

הנהלת האיגוד קיבלה החלטה עקרונית להרחיב את שורות האיגוד ולשתף נבחרי ציבור כחברים באיגוד. כיום, מרבית חברות המועצה המכהנות וחברות מועצה לשעבר, חברות באיגוד.
אנו מבקשות ממך, חברת האיגוד, לסייע לנו לצרף לאיגוד את כל חברות וחברי המועצה ביישובך. באיחוד הכוחות נצליח לקדם את הנושאים החשובים לנו כנבחרי ונבחרות ציבור ברשויות המקומיות וכשומרי הסף של הדמוקרטיה המקומית!

להלן מכתב המופנה לחברייך למועצת הרשות המקומית וכן טופס הצטרפות לאיגוד. אנו מבקשות ממך להעבירם לכל חברייך וחברותייך למועצת הרשות המקומית בה את מכהנת. כמו כן, נודה לך אם תעבירי אלינו במייל חוזר את שמות חברי המועצה המכהנים ביישובך ואת כתובות המייל שלהם כדי שנוכל ליצור איתם קשר ישיר.

________________________________________________________________________________ 

חברי וחברות מועצה יקרים,
הנהלת איגוד נבחרות הציבור ברשויות המקומיות בישראל, קיבלה החלטה עקרונית להרחיב את שורות האיגוד ולשתף נבחרי ציבור.
האיגוד החל את פעילותו בשנת 2009, מיד לאחר הבחירות לרשויות המקומיות בקדנציה הקודמת, כדי לקדם מנהיגות נשים מקומית וכדי להסדיר את מעמדם של חברות וחברי המועצות.
בשנים האחרונות פעלנו רבות ונמרצות בכל המישורים ובאינספור כנסים ופגישות עם גורמים שונים ובהם: שר הפנים, מנכ"ל משרד הפנים, חברי כנסת, נציגי מרכז השלטון המקומי, ראשי רשויות וארגונים שונים, על מנת לקדם מתן גמול לנבחרי הציבור, להעניק כלים מקצועיים לעבודתם, וכן לחזק את מעמדם כשומרי הסף של הדמוקרטיה המקומית.
לאחר פגישה עם שר הפנים לשעבר גדעון סער הוקם צוות במשרדו, בהשתתפותנו, אשר דן והכין המלצות לשר הכוללות אפשרויות שונות לתגמול חברי מועצה ולביסוס מעמדם.
כמו כן, הוקם ביוזמתנו צוות היגוי במרכז השלטון המקומי להקמת פורום של חברי מועצות (בדומה לפורום סגני ראשי רשויות), ואף החל שיתוף פעולה פורה עם פורום סגני ראשי רשויות לשיתוף נבחרי ציבור בהשתלמויות מקצועיות ובכנסים שקיים הפורום.
הבחירות לכנסת ה- 20 בפתח, ולכן אנו מציעות לשלב ידיים להכפיל כוח ולפעול יחדיו לקידום חקיקה בנושא מעמד, סמכויות וגמול לחברי וחברות המועצה, מיד לאחר הבחירות. ביסוס מעמדנו מול משרד הפנים והכנסת ומתן גמול וסמכויות, יאפשרו לנו לקיים את תפקידנו כחברי מועצה וכשומרי הסף של הדמוקרטיה בשלטון המקומי.
הצטרפו אלינו, מלאו את הטופס המצ"ב ושלחו אלינו במייל חוזר.
       
בברכה
עו"ד מלי פולישוק–בלוך,
יו"ר האיגוד        
                                                             
חברות הנהלת האיגוד: עו"ד מלי פולישוק-בלוך יו"ר, אביבה מנצור, נאוה שלומוביץ-גלעד, ישראלה רוזן,
ד"ר עדית דיאמנט, עו"ד סימה פרי, עו"ד שלי עמרמי-בוזגלו, סיגל שיינמן, ליקה לוי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה